piątek, 28 lutego 2014

Problemy Śląska

Pech nie opuszcza walczących o górną szóstkę zawodników Śląska Wrocław. Po poważnej kontuzji Danny'ego Gibsona z treningów wypadli Dominique Johnson oraz Michał Gabiński.
Amerykanin ma problem z lewą stopą. Absencja jest związana z zakażeniem bakteryjnym. Johnson nie trenuje z zespołem od ostatniego spotkania Śląska w Gdyni, a najprawdopodobniej przerwa potrwa do końca tego tygodnia. Przerwę ma również Michał Gabiński, któremu odnowiło się zapalenie Achillesa.
Z ekipą Jerzego Chudeusza od początku tygodnia trenują zatem zawodnicy II-ligowego Exact Śląsk Wrocław - Artur Wnętrzak oraz Jakub Nizioł.
Przypomnijmy, że najbliższe ligowe starcie wrocławskich koszykarzy już 8 marca w Hali Orbita. Przeciwnikiem Śląska będzie wicelider tabeli Trefl Sopot. Mecz o godzinie 19:00.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...