sobota, 15 lutego 2014

Trefl kontraktuje

Simas Buterlevičius został nowym zawodnikiem Trefla Sopot - podaje oficjalna strona klubu.
Nowy nabytek z Litwy wystepuje na pozycji numer trzy. Najprawdopodobniej w zamierzeniu Dariusa Maskoliunasa Buterlevicius będzie pełnił rolę zmiennika Adama Waczyńskiego. 24-letni Litwin całą swoją dotychczasową karierę spędził w swojej rodzimej lidze.
W zeszłym sezonie nowy gracz Trefla reprezentował Nevezis Kiejdany, gdzie szybko wywalczył sobie pozycję jednego z liderów zespołu. W lidze litewskiej spędzał na boisku średnio 35 minut, zdobywając w tym czasie 12 punktów, 4 zbiórki, 1.7 asysty i 1.6 przechwytu na mecz.
- Przez trzy lata pracowałem z Simasem w zespole Lietuvos Rytas. To ambitny i waleczny gracz, który bardzo się stara i cały czas pracuje nad sobą, by stawać się jeszcze lepszym koszykarzem. Nie jest może wybitnym strzelcem, ale jest niezwykle pożyteczny w obronie. Gracz o jego charakterystyce bardzo nam się przyda na treningach oraz w meczowej rotacji - mówi dla sport.trefl.com Darius Maskoliunas, trener Trefla Sopot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...