piątek, 7 lutego 2014

Trybański poza Polpharmą

Środkowy Polpharmy Starogard Gdański Cezary Trybański przenosi się dzisiaj do drużyny AZS Koszalin. Oba zespoły porozumiały się już w sprawie transferu i klub z Koszalina przejmuje kontrakt najlepiej blokującego zawodnika TBL w tym sezonie.

Mierzący 218 centymetrów 34-latek od początku sezonu był podstawowym centrem drużyny z Kociewia jednak w ostatnich spotkaniach grał mniej minut, tracąc miejsce w pierwszej piątce starogardzkiej ekipy.

Zgadza się, że powrót Czarka po kontuzji, która okazała się bardziej poważna niż na początku przypuszczaliśmy, nie był łatwy. W międzyczasie doszło do zmiany trenera a także zatrudnienia nowych zawodników. Co za tym idzie nieco zmieniła się koncepcja składu a dodatkowo kontrakt Trybańskiego jest sporym obciążeniem dla klubowej kasy. W związku z tym w ostatnim czasie poszukiwaliśmy rozwiązania, które pozwoliłoby nam dokonać odpowiednich korekt. Zgłosił się AZS, który przejmie kontrakt zawodnika z dniem 07.02.2014 – komentuje transfer prezes Polpharmy Starogard Gdański Roman Olszewski.

Sam zawodnik również podsumowuje całą sprawę. Nie przypuszczałem, że tak potoczy się aktualny sezon. Od początku czułem się w Starogardzie bardzo dobrze i wierzyłem, że tu dokończę sezon. Grało mi się naprawdę fajnie, chociaż oczywiście brakowało większej ilości zwycięstw. Chciałem w tym miejscu podziękować wszystkim kibicom, zawodnikom, klubowi za te ostatnie miesiące wspólnej pracy. Teraz jednak pozostaje mi się dostosować do aktualnej sytuacji i jak najlepiej pracować dla nowego klubu – powiedział Cezary Trybański.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...