niedziela, 26 stycznia 2014

Wywiad z koszykarzem polpharmy Filipem Struskim

ile miał pan lat jak    zaczął grać w koszykówkę
  
12
 
w jakich drużynach pan grał
 
polpak świecie, kk świecie , wkk wrocław , gtk gdynia oraz sms pzkosz władysławowo
 
jakie ma pan hooby
 
czytam ksiazki i gram w gry na xboxie
 
jak panu idzie współpraca z kolegami z drużyny
 
fajnie, jestesmy dobrymi kolegami , spedzamy razem czas , gramy w gry wideo , jemy razem
 
ile razy w tygodniu ma pan 
treningi
 
różnie ale zazwyczaj 8 - 9 treningow
 
ile meczy zagral pan będąc w polpharmie

kilka spotkań , jestem jeszcze młodym zawodnikiem i na razie rozwijam się
 
na jakiej gra pan pozycji
 
niski skrzydłowy
 
co może pan powiedzieć o trenerze
 
jest to człowiek z zasadami , ma swoje założenia odnośnie koszykówki i cały czas stara je się realizować

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...