wtorek, 21 stycznia 2014

W środę PGE Turów Zgorzelec i Trefl Sopot nadrobią zaległości z pierwszej kolejki Tauron Basket Ligi. Początek spotkania o godz. 18.30. Transmisja w IPLA.tv.

Obie drużyny w minionej kolejce wygrały swoje spotkania. Sopocianie okazali się lepsi od Anwilu Włocławek (77:70). Było to możliwe głównie dzięki dobrej grze polskiego tercetu: Paweł Leończyk, Marcin Stefański, Adam Waczyński - wszyscy rzucili po 13 punktów. Z kolei PGE Turów pokonał przed własną publicznością Stabill Jezioro Tarnobrzeg. Najlepszym strzelcem zespołu ze Zgorzelca był J.P. Prince -zdobył 23 punkty.
W grudniowym spotkaniu między tymi ekipami wygrał Trefl (85:74). Wtedy aż pięciu zawodników zespołu trenera Dariusa Maskoliunasa zdobyło 10 lub więcej punktów, a w tym elemencie wyróżniał się przede wszystkim Adam Waczyński (16 punktów, siedem zbiórek). Sopocianie mieli problem z duetem Tony Taylor - J.P. Prince, który rzucił łącznie aż 35 punktów.
Trener Miodrag Rajković ciągle nie może korzystać ze wszystkich swoich zawodników. Kontuzjowani są Michał Chyliński i Nemanja Jaramaz, a w związku z tym w klubie zdecydowano się na zatrudnienie rozgrywającego Michaela Taylora, który potrzebuje jednak jeszcze czasu, aby poznać zespół.
Szczególnie ciekawie w tym spotkaniu zapowiada się pojedynek Filipa Dylewicza z Pawłem Leończykiem. Obaj są ważnymi postaciami swoich zespołów w tym sezonie Tauron Basket Ligi, a dodatkowo należy pamiętać, że Dylewicz większość swojej kariery spędził w klubie z Sopotu. Istotna może okazać się również rywalizacja Łukasza Wiśniewskiego z Michałem Michalakiem.
Początek spotkania PGE Turów Zgorzelec - Trefl Sopot w środę o godz. 18.30. Transmisja w IPLA.tv.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...