środa, 8 lipca 2015

Przemysław Szymański: Pierwszy sezon to takie sprawdzanie co i jak...

Jak wspomina pan zeszły sezon ?

  Sezon wspominam bardzo dobrze. Zawsze chciałem zagrać w TBL. Wiele lat starałem się pokazać w 1 lidze że potrafię grać w koszykówkę i liczyłem że kiedyś dostanę szanse na grę w najwyższej klasie rozgrywkowej. Ta szansa nadeszła i cieszę się że mogłem uczestniczyć w rywalizacji na najwyższym poziomie. 

 Czy w tym sezonie macie zamiar bić się o większe cele ?

Pierwszy sezon to takie sprawdzanie co i jak. Zajęliśmy nie najgorsze miejsce . Było parę wpadek które przekreśliły nam grę w play off. W tym sezonie obowiązkowo się w nich meldujemy. Wiem że będzie to ciężkie, bo taki plan ma każda drużyna w Tbl liczę że postawą na boisku pokażemy że w tym sezonie będziemy w ósemce.

 Czy miał pan dużo innych propozycji ?

 Pojawiło się zainteresowanie moją osobą. Kilka klubów pytało zarówno z ekstraklasy jak i pierwszej ligi. Lecz sytuacja rodzinna i konkretna oferta MKSu, spowodowały że zostałem w klubie z Dąbrowy. Z czego bardzo się cieszę, że nadal będę mógł grać dla kibiców w tej hali.

 Jak pan przygotowuje się do kolejnego sezonu ?

MKS Dąbrowa Górnicza  Po sezonie było trochę odpoczynku od koszykówki, żeby naładować akumulator i poczuć głód piłki. Teraz już pracuje na siłowni, biegam, i trenuję technikę indywidualną. Przygotowuje się jak do każdego poprzedniego sezonu, ale liczę że ten będzie wyjątkowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...