poniedziałek, 6 lipca 2015

Kyle Shiloh: Nadal nie jestem pewien....

Czy zostajesz na przyszły sezon w Enerdze ?

Nadal nie jestem pewien, myślę, że będziemy rozmawiać o tym w tym tygodniu.

Jak wspominasz ostatni sezon ?

 Dobrze, ale było dużo zmian które sprawiały  że momentami  było trudno . Sezon można zaliczyć do udanych .


Czy podobało ci się w Polsce ?

Tak podobał mi się czas spędzony tutaj

Co możesz powiedzieć o Tauron Basket Lidze ?

To bardzo konkurencyjna liga, dużo talentów. Wydaje się, że z roku na rok jest coraz lepsza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...