wtorek, 7 lipca 2015

Marcin Dutkiewicz: Osobiście chciałbym z zespołem wejść do play offów i mimo braku spektakularnych transferów zrobić niejedna niespodziankę...

Jak wspomina pan zeszły sezon ?

  Już o nim zapomniałem i koncentruje się na nadchodzącym. Kolejne wyzwania,treningi ,mecze przede mną...Utrzymuje kontakt z chłopakami z ubiegłego sezonu ale praktycznie każdy się "rozjechał" w swoją stronę...Szkoda ze zajęliśmy 8.miejsce bo według mnie była okazja na pozycje o wiele wyższą!

 Czy w tym sezonie macie zamiar bić się o większe cele ?

 Zamiar zawsze jest. Póki co Zarząd klubu działa nad sprawami sportowymi i organizacyjnymi. My zawodnicy, powoli przygotowujemy się do nadchodzącego preseasonu i cele rozpoczną się z pierwszym dniem obozu przygotowawczego. Osobiście chciałbym z zespołem wejść do play offów i mimo braku spektakularnych transferów zrobić niejedna niespodziankę!

 Czy miał pan dużo innych propozycji ?

 Mam jeszcze tok kontraktu w Treflu wiec nie brałem pod uwage żadnych przenosin ! Jakieś zapytania były ale teraz to nieistotne...

 Jak pan przygotowuje się do kolejnego sezonu ?

 Indywidualnie trenuje z trenerem Roszykiem i Tobiaszem Grzybczakiem od ok 3tyg-siłownia,technika indywidualna, bieganie w terenie...wszystko robione jest z "głowa",tak by jeszcze trochę odpocząć ale już być  w pewnym sensie przygotowanym do nowego sezonu!
Znalezione obrazy dla zapytania trefl  sopot

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...