piątek, 9 maja 2014

Kevin Durant z tytułem MVP

Lider Oklahoma City Thunder Kevin Durant wybrany został najlepszym graczem sezonu zasadniczego 2013/2014. 25-latek w wyścigu po trofeum wyprzedził między innymi LeBrona Jamesa i Blake'a Griffina.

Można rzec, że formalność stała się faktem. Kevin Durant w sezonie 2013/2014 potwierdził swoją przynależność do koszykarskiej czołówki globu i poprowadził zespół Oklahoma City Thunder do drugiego najlepszego bilansu w NBA. Grzmot w niedawno zakończonych rozgrywkach wygrał aż 59 spotkań, a gigantyczny udział w sukcesach swojego zespołu miał wspominany wyżej skrzydłowy.
25-latka aż czterokrotnie wybierano najlepszym graczem miesiąca w Konferencji Zachodniej (listopada, grudnia, stycznia oraz marca), a na dodatek siedmiokrotnie należał do dwójki najlepszych graczy tygodnia.
KD w sezonie 2013/2014 opuścił tylko jeden pojedynek. We wszystkich pozostałych spędzał na parkiecie 38,5 minuty, notując w tym czasie średnio na mecz niebotyczne 32 punkty, 7,4 zbiórki, 5,5 asysty oraz 1,3 przechwytu.
Durant już po raz kolejny w swojej 6-letniej karierze został najlepszym strzelcem rozgrywek, ale po raz pierwszy na jego ręce złożona zostanie prestiżowa nagroda MVP. Skrzydłowy otrzymał aż 119 głosów dziennikarzy! 6 miał drugi w kolejce LeBron James, który statuetkę dla najlepszego gracza sezonu zdobywał aż trzykrotnie w przeciągu ostatnich czterech lat.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...