sobota, 6 września 2014

NBA: McGrady trenuje z Kobe'm, wróci?

Tracy McGrady nie myśli jeszcze o  emeryturze . W sierpniu były król strzelców NBA trenował wspólnie z Kobe'm Bryantem. Chciał się przekonać czy fizycznie jest gotowy, aby wznowić swoją karierę.



- Tak, trenowałem z Kobe'm, aby zobaczyć czy moje ciało wytrzyma reżim treningowy - powiedział 35-letni "T-Mac" w rozmowie z Adrianem Wojnarowskim z Yahoo Sports!.

W sierpniu 2013 roku McGrady ogłosił zakończenie kariery. Jego koszykarski rozwój spowolniony został w połowie poprzedniej dekady przez kontuzje pleców i kolan. Swój ostatni sezon w NBA McGrady spędził jako głęboki rezerwowy w San Antonio Spurs i w czerwcu 2013 roku otarł się o mistrzostwo NBA. Poprzedni sezon McGrady spędził grając zawodowo w baseball, ale wycofał się z gry w kwietniu.

- Mój comeback nie nastąpi jeżeli nie będę czuł pasji do tego aby wrócić - dodał.

McGrady spędzi październik w Chinach, gdzie weźmie udział w pokazowym tournee. W tym momencie jest bardzo wątpliwe, że uda mu się reaktywować karierę i otrzymać kontrakt od którejś z drużyn NBA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...