sobota, 6 września 2014

NBA: agent Rondo zaprzeczył doniesieniom

Rajon Rondo i jego agent zaprzeczyli w poniedziałek doniesieniom mówiącym o tym, że były All-Star zażądał wymiany z Boston Celtics. 



Rzecznik prasowy Billa Duffy'ego, agenta Rondo przekazał dziennikowi "Boston Herald" zaprzeczenia dot. informacji, które w niedzielę wieczorem trafiły na nagłówki bostońskich gazet.
W niedzielę opublikowany został klip wideo z programu ESPN Around the Horn, w którym dziennikarka ESPN Boston Jackie MacMullan zdradziła, że Rondo chce do lipca 2015 odejść z Celtics.

- I nikt mi w to nie wierzy - dodała.

28-letni rozgrywający ma za sobą nieudane 30 meczów po powrocie z rehabilitacji zerwanego więzadła ACL. Rondo w styczniu 2013 roku doznał kontuzji prawego kolana i po rocznej przerwie nie prezentował się tak dobrze jak przed kontuzją. Wciąż był jednym z najlepszych podających ligi, ale trafiał najgorsze w karierze 40,3% rzutów z gry i nie był już czołowym obrońcą NBA na swojej pozycji.

Przed Rondo ostatni rok kontraktu, za który otrzyma 12,9 mln dolarów. Z dniem 1 lipca 2015 roku uzyska status niezastrzeżonego wolnego agenta.
Portal CSN New England powołał się na źródła i doniósł, że Rondo zamierza rozpocząć sezon w Bostonie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...