sobota, 6 lutego 2016

Kervin Bristol: Wywiad

Ostatni mecz z Turowem wygraliście , co możesz powiedzieć o tym spotkaniu ?

 Myślę, że zrealizowaliśmy nasz plan. Wypracowaliśmy go w drugiej kwarcie i pozostał pod kontrolą resztę meczu . 


Jutro gracie z Dąbrową Górniczą . Jak nastawienie przed meczem ?

Dobrze oglądamy filmy, przygotowujemy się. 

To jest Twój pierwszy rok w polskiej lidze. Jak Ci się tu podoba?

Fajnie,  jest to zorganizowana liga.

 Wymień,  trzy rzeczy, za którymi najbardziej tęsknisz, będąc w Europie, a myśląc o kraju ojczystym.

Jedzenie, rodzina , przyjaciele . 


Anwil Włocławek 
 Jakie masz hobby  ?

Muzyka i filmy.

Z jakim graczem NBA się utożsamiasz ?

Serge Ibaka.

Ulubiony zespół  w NBA ?

 Jestem fanem Los Angeles Lakers.

Jaki sezon w swojej karierze wspominasz najlepiej ? 

Moje dni na uczelni.

Jak długo grasz w koszykówkę ?

9 lat.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...