piątek, 13 marca 2015

Drago Pasalic: To bardzo ważny mecz dla nas...

Następny mecz gracie z Treflem jakie założenia na to spotkanie ?

To bardzo ważny mecz dla nas. Są po prostu za nami, więc nie możemy pozwolić im się zbliżyć. Na pewno nie jest to strasznie  ciężki mecz. Wiemy, że musimy dać 100%, by ich pokonać. Nie możemy zacząć gry jak przeciwko Asseco. Myślę, że jesteśmy lepszym zespołem, ale oczywiście mamy to  do udowodnienia.

Nad jakimi elementami gry pracujecie ?

Staramy się zrobić kilka poprawek w naszym w ataku , ale przede wszystkim pracujemy i przygotowujemy naszą obronę, bo wszystko zaczyna się od dobrej obrony.

 Energa Czarni Słupsk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...