środa, 18 czerwca 2014

MKS Dąbrowa Górnicza zaproszona do gry w TBL!

MKS Dąbrowa Górnicza została zaproszona do gry w Tauron Basket Lidze. Informację tę przekazał podczas konferencji prasowej Jacek Jakubowski, prezes PLK.
Więcej wkrótce
- To zaproszenie na takich samych zasadach jak te skierowane wcześniej do klubów z Lublina, Szczecina i Torunia. Drużyna z Dąbrowy od wielu lat aspiruje do gry w ekstraklasie. Dotychczas w wyniku różnych okoliczności nie było to możliwe, natomiast uznaliśmy, że klub dysponuje odpowiednim potencjałem finansowym, organizacyjnym i infrastrukturalnym, by sprostać wyzwaniu - powiedział na środowej konferencji prasowej Jacek Jakubowski, prezes Polskiej Ligi Koszykówki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...