sobota, 15 sierpnia 2015

Jarek Mokros: Byliśmy zespołem z charakterem ...

 Jak wspomina Pan zeszły sezon ?

Zeszły sezon wspominam zdecydowanie bardzo dobrze. Był on zwieńczony brązowym medalem, czego akurat przed sezonem nikt się nie spodziewał. Stałem się podstawowym zawodnikiem i na pewno to się odbije na pewności siebie, a co za tym idzie moja lepsza jakości w grze. Dostarczaliśmy kibicom dużo emocji, radości. Byliśmy zespołem z charakterem i często udało się nam przechylić szale zwycięstwa na swoją stronę, gdy większość traciła wiarę. Życzę sobie i kumplom z drużyny, aby przyszły sezon był równie owocny i żebyśmy znowu stanęli na pudle.


 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jordan Loveridge: Czułem, że to najlepszy krok w mojej karierze.

Co możesz powiedzieć o swoim ostatnim sezonie ? Jak go podsumowujesz ? Mój ostatni sezon w Göttingen był bardzo solidny. Zacząłem na pozyc...